Friday, May 21, 2010

SEBUAH KISAH HIDUP

Baru tetadi aku pusing2 masuk faceBook... terjumpa page mmber aku yang diTAG pic ni... sadis siottt... aku lak yang cm nak nengess.., weehhh kecian penyu nih... huhu..

Apakah salah encik penyu ini? dia tak kacau manusia, makan obor-obor je... kan kita sedia maklum, obor-obor tuh kalo sengat manusia mau terguling gataL..

cian-cian encik penyu ni...

tengok tuh.. mereput dia di atas pasir..
di sini dia muncul dan di sini dia kembali..

budak nih yang jumpa, member kepada member aku..

beginilah cheritanya,... soo sad..
tempat kejadian Tanjung Batu, Nenasi / Pekan
PAHANG..

3 comments:

  1. sian nye penyu nie. da la maken pupus. matik lagik. ish ish ;(

    ReplyDelete
  2. [ツbieaz@bie Azreenaツ ]

    -saya pun kecian, sadis huhu...nk nages lah pulak..yelah pencinta hewan..

    [gades ain]

    -ain..betul cakap ain, penyu dah nk pupus.. huhu..jadi kita kena hargai apa yg kita ada sekarang...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan