Thursday, May 06, 2010

FDC Tema Perubatan

Buah cempedak di luar pagar,
Amik galah tolong jolokkan..
Saya budak baru belajar...
Salah dan silap harap maafkan..

haha..lawak lah pulak bila ingat pantun nih, bagus tol bila aku dok ingat balik apa tok guru aku ajar dulu... skrg, aku terbuat silap..gelak lah sorang2...

haha...

bila Dua Congkak xdapat FDC tema Perubatan... lain lak kisah aku, aku dh dapat.. masalah kesilapan teknikal..yelah baru nak belajar simpan benda alah nih...

nilah silapnya........

hehe..setem ada...tapi...

cop pulak kat belakang...

yang satu nih sampul ada, cop ada..setem lak xmau beli untuk dicop dan ditampalkan... alasan aku mudah je..setem 20sen, 30sen habis..... yang ada Rm1.00 xmau beli sebab mahal..kuikuikui...

jom ushar brochure tema Perubatan..



hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan