Wednesday, May 19, 2010

Sayang owh Sayang

post kali nih pasal hobi aku yang pelik.. selain kumpul siri banknote, coins...aku gak suka kumpul apa yang aku rasa best dan cantik...

aku suka tengok nombor yang radar, fancy.. semua lah.. ulang2 ker...

ni kisah sal duit, hari-hari kita main duit, pegang duit.... tapi penah x kourang belek-belek duit tuh sebelum bayar or kasi kat orang? haa..tabiat aku suka ushar dulu..

kalo nombor cantik! aku simpan dalam album, kalo pelik...cutting senget ker, error ke.. aku simpan jugak... kalo TERDESAK SANGAT2... baru lah aku guna... dah berkeping dah Rm50.00 Jubli Emas aku guna,. yang nombor cantik pun aku guna.. pokai... wat mcm mana...

cam saploh hinggit nih, lawa tang nombor...aku simpan lah..

kalo nombor pusing2 cmni pun aku simpan, xde topap...tarik sehelai...hehe..

apalah sangat kan... ni lah hakikat hobi ....

bukan ni sahaja, beratus keping lagi...
malas nk scan banyak2..
"bekok,bekok...pelik sungguh minat mu ini.."

yang tercutting tepi pun aku simpan...
kalo nk beli aiskrim..baru tarik...sehelai...hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan