Sunday, April 11, 2010

Yang Mana HARAM?

aku baru je melawati web Pengguna Islam... aku ni jenis yang amik kisah gak pasal HALAL HARAM, yelah seharian kita nih banyak tol dugaan dari golongan bukan Islam yang mahu mengaut keuntungan semata mata... x memikirkan sensitiviti masyarakat majoriti - Islam di negara ini... ditambah pula dengan sokongan org kafir di luar sana..

kali ni, aku nk post 1 gambar, pasal produk yang boleh dihasilkan dengan...

'BABI'


amacam? banyak x produk yang leh dihasilkan? bukan nak bangga..tapi... benda nih lah yang merisaukan ...serius cakap, aku lebih suka makan telur ayam, sayur... ikan, dan semua yang aku rasa halal dan aku dh cheak sendiri benda tuh...

saudara , saudari, puan, encik, cik, abang, akak di luar sana...berwaspadalah...
moga-mogaan tubuh kita terselamat dari bahan bencana ini, yang memudaratkan kita di akhirat kelak. Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan