Monday, April 19, 2010

Malaysia Brunei & Singapore Banknotes & Coins


Malaysia Brunei & Singapore Banknotes & Coins
4 th Edition September 2008
Edited by K.N.Boon

lalalla...buku nih aku kirim beli kat Ustaz Mat Hanis...
beliau pegi WTC..ada Pesta Buku Antarabangsa 2010..
hage dia rm48.00... mahal x? dh tahun 2008...
tapi xpe..berbaloi n puas hati bila tengok contents dlm neh
macam2 cerita sal duit..so simple..

bagi aku, ia sebagai koleksi n rujukan yang berguna
kata mat Hanis, hujung tahun ni akan terbit lagi 1 buku
woo..kena kumpul duit lah kalo mcm nih...

Hobi aku semua mahal2..
penah abah aku tegur.. hobi aku nih semua xbawak
manfaat, yelah hbskan duit..hobi memancing,
barang2 aku aja mau kat rm3000 lebih, xkira hobi
merapu lain lagi, mana tak hilangnya duit aku...

keja partime, wat itu ini.. xnampak pun
baloi ke tidak? hurmm

dh lah, xmau kenangkan..jom ushar buku...lalala..

memula bahagian depan buku citer sal pengenalan syiling2 kat malaysia n sekitar brunei, borneo, n singapore.. pastuh...

sal sal duit,...era dulu2...kupon getah..cm cm lah...

erm....wet singapore brunei..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan