Monday, April 26, 2010

Syiling Rupiah

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera
salam 1 Malaysia...=)

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk melihat blog saya ini yang agak kesepahan, yelah macam2 sumbat dalam blog nih, dengan kisah cinta, kisah hobi wang kertas dan syiling, pasal memancing, keja partime, kenduri dan hal keguruan sebagainya,.. paham2 lah saya seorang remaja yang masih belajar dalam
pengajian PISMP Rekabentuk dan Teknologi..
(bakal sorang guru Kemahiran Hidup)

alkisah, saya xmampooo nk wat 2,3 blog yang lain, cukup lah 1 blog aja sudah memadai.. diharap kalo sudi membaca, silalah klik je LABEL yang ada... mudah kan?

xmau panjang cerita, kita tengok siri syiling Republik Indonesia ini... saya sampai skrg tak mampu menyimpan lagi coin nih, walaupun adik -adik saya ada memilikinya...
(sebab parents dan sampai ke sana jalan2..)
yang ada cuma helaian banknote aja...

coin nih kalo nk senang,cari je mmber2 Indonesia..kat tepi jalan tuh, mintak tukar ngan dia..ngeh2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan