Tuesday, March 02, 2010

RePorT2...Sg PakHanG..haha..

al kisah cuti mgu lepas ni...jumaat,sabtu,ahad...
aku telah balik ke kG no 2 aku...kat mana?
haa...Jengka 18, Maran,...

apalagi projek besooo lah,...
pancing kat sg Pahang...
atau kalo ikut bahasa aku...
sg Pak Hang... hehe..

susah nk citer meh kita ushar je gmbr2...
lumayan gak rezeki kali nih...

pagi Jumaat 26hb...
isap rokok memikirkan apa yg nk dibuat..

nilah rumah...fmly angkat aku
aman dan damai jeee..

port nih kat Chenor...
kat beteng pasir...

luas tol sungai Pahang ni..
air mengalir deras,..xde lah dalam sgt
beza sgt ngan sg Kerian...
kalo sungai kat rumah aku tu...mau dlm 7-10 meter...
sini dalam 4-5 meter je..

santai sgt..
tapi seram bila senja..................

bila senja menjelma,.. sepasang kaloi remaja menyerah diri..
beso selipar japang je..

diikuti spesies baru dlm hidup aku,..
ikan Kenerak!

lagi kemuncak! sekor pari air tawar...
atau org pahang cini panggil Tuke...

sampai ke pagi ahad penat xhbs...
letih lorr...letih sesangat...
tapi mmg puas kalo aktiviti memancing nehhh..hihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan