Tuesday, March 09, 2010

Al KiSaH...terSeBuTlaH...kiSah...

ceritanya...petang tadi ada kelas ikan hiasan dan haiwan peliharaan, aku gembira tersangat gembira walaupun sedih menjelma...yelah..sedih lah bila ikan hiasan aku yg betina telah mmpuih..alahai...dh reput pun jasadnya...tapi yang gembiranya...diganti pulak dengan puluhan malah rasa ratusan anak-anak fry..woow!! ikan pelaga aku berjaya lagi mengawan...piweet... lect tumpang tersenyum sengeh..beliau pun syok gak..yelah..lect aku sorg nih mmg kaki ikan hiasan..tapi beliau nih tak penah2 membiakkan ikan jenis Betta nih... apapun tahniah WAQI! haha..andai berjaya dan lulus dalam tugasan projek subjek ini...cuma..yang sadis..hemster gue xmau mengawan..alahai..awatlah dayus sgt hamseter jantan tuh..telur je beso... pi lah ehem cepat2 ngan hamster betina tuh...ey...nyampah tgk dia tidooooo..

kesempatan petang tadi pas kelas tuh, aku n Gombal (roomate) berpakat pas bersembang beberapa ketika...ayuhhhhhh...moh kite..gi mana?
cri sekolah pratikum ar...



perjalanan pun bermula, ngan sesat puas melilau cari sekolah tu, tanya sini tanya sana akhirnya baru jumpa, baru tau sekolah ni dalam kampung...agak ke dalam...

haha..
ceritanya cmni, aku akan ke sekolah pas cuti bulan 3 nih
start pratikum katakan...
aku, Gombal...ada Basyir..ada Syikah..
aku n Gombal ni sekelas,seroomate...wat KHidup..
yang Basyir ngan Syikah nih wat Pra Sekolah....
haa...mmg terbaiklah...

apa apa jom ushar kronologi petang tadi..hehe..




jeng-jeng dah sampai dh sekolah...
nama sekolah cam sama je ngan sekolah Sk Aman - Pulau Aman.Penang..







deretan kelas sementara...pakai papan je kelas nih,.
berbumbungkan zink...perh...panassssssss








ni nk kira mcm mana nih? bengkel KH dah jadi koperasi sekolah..huhu...cmne mau mengajar? hooooo... terpaksalah mengajar dalam kelas..usung keta sorong, cangkul, gergaji...kayu.. perh...nahas semua nih!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan