Wednesday, March 03, 2010

LawaTaN iLmiaH? isk....

semalam Selasa... bersamaan..2hb Mac..(woo dh masuk bulan 3?)
aku n bdk2 kelas telah ke SK Sejagung, Seri Medan...
1 sekolah yg berada dlm ladang sawit..
nuh jauh 28kilometer ke dalam sana...
sekolah ini merupakan sekolah terbaik bagi kategori
sekolah luar bandar!
wooo cayalah...
sekolah yang mempunyai kurang 200 murid nih mmpu membina nama yang agung dipersada kegemilangan sejagat... jommm ushar....


bukan dalam ketapi ok? dalam bus ipgm ...

alhamdulillah sampai gak kami ke sekolah yang terulung nih..

suasana sekolah yang suram...isk..
di sini kegemilangan bermula???

pas breakfast...hehe,malu-malu...

aku lah sorg guru yang ber'masalah' huhuhu...

apa motiflah bdk nih wat cmni ek?

aku cm biasalah...byk amik gmbr dari bergambar...

tu yg sebelah aku tu baju biru tu nama dia Hatta
cm Ultraman lak dia..haha

sengal gak bdk2 kelas aku nih..haha...
leh lak possing maut


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

apa yg aku dapat?
dari lawatan ke sekolah ni?
haha...
aku dapat makan free - ditaja oleh pihak sekolah
dapat jalan2 ngan bus maktab...
dan akhir sekali dapat melarikan diri dari rentas desa...

"syabas cikgu waQi!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan