Sunday, March 07, 2010

AseMeN oWh... AseMennt..

malas tol aku nk wat tugasan yang diberikan lecturer nih
rasa remeh rasa amat tertekan sangat..
menghitung hari aku bila mau hbs sem neh..

bukan apa, aku nih malas pastu bila dtg asemen setompok
mulalah gabra gelisah nk buat..mau
tido tertonggeng gamaknya..
hoho..

sedang-sedang aku melayari tenet mencari bahan
aku terbaca artikel pasal duit...
pasal duit?
haaa..hobi mengumpul duit atau org putih panggil
bidang Numismetic
waaa...aku pun minat gak kumpul
duit lama-lama nih n duit special..
aku pun jenguk2...dan ada beberapa fakta
yg wat aku terkejut beruk!

antaranya......

-duit syiling mahupun duit kertas yg punyai nilai nih disebut RARE..
-nilai syiling 10 sen tahun 1971 boleh menjangkau nilai rm100 - rm200 sekeping!

pas baca je artikel tu...
apalagi aku pun cari lah 10 sen nih...
xjugak jugak jumpa..
hoho...

sengal..hbs keja xjadi..asemen ke mana..
folio ke mana...duit ke mana...
hobi tah apa apa ..haha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan