Thursday, March 25, 2010

Koleksi RM1.00 Prefix Z - AAA + AAB

aku dalam proses nk memuatkan album aku sampai jadi penuh penuh... cuma, koleksi gantian je belom dapat lagi! huhu...banyak jugaklah modal aku kuarkan untuk hobi aku nih, hobi aku ni dh lama dh berlangsung cuma! yaAllah, aku telah kehilangan satu album duit.. tak tahu lah hilang kat rumah ke kat hostel..mmg terasa sgt sgt yelah yg ingat dlm tu ada rm20 coklat (3kpg), pastu rm10 lama (2-3kpg), rm1 lama...byk keping... rm5 lama...bykkkkkkk kpg gak...wowowo..dimana kan ku cari ganti? huhu,....

antara prefix gantian RM1.00 yang belom dapat..ialah...

ZA ZB ZC ZD ZE ZW

Berikut merupakan
Koleksi RM1.00 Prefix Z - AAA + AAB

yang baru aku kumpul..ngeh2... xcukup lagi ni oooooi..







Skrg nih dalam proses nk buat siri AAA sehingga AAZ..
InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan