Monday, June 28, 2010

Sekolah Kebangsaan Bagan

err..........
Assalammualaikum
dan Salam Sejahtera semua...


huhu sibuk beno ambo kali nih..
yelah musim pratikum..
awal2 lagi dh kena lengkapkan rekod itu ini..

arini melapor diri kat SK Bagan, Batu Pahat,..

nih pic sekolahnya, aku x dapat nk amik gambar coz kamera kesayangan aku rosak pulak dah... huhu...ada pitih lebih boleh lah beli...........erm...

adalah agak jauh jugak dari IPGM kampus aku..
ada dalam 18 kilometer..
kiranya pergi balik dalam 36 kilometer...
hohoho...parah minyak...
nasib naik viva..
yelah aku student lagi...
kira seminggu mau 180 kilometer...
8 minggu pratikum mau 1440 kilometer...
woo... leh pergi balik kampung aku kat Perak..

Alhamdulillah semua berjalan lancar arini..
GB pun ok, cuma arini kena tegur sal datang lewat...
7.25 pagi... isk.. rhupenya lewat 5 minit..
sekolah SK Bagan masuk 7.20 pagi...
xpe,xpe...sok aku datang awal...
kena punch card woo..

Apapun, meh layan BLOG SK BAGAN...




http://skbagan.blogspot.com/

diharapkan, semua berjalan lancar waktu aku pratikum nih, xmau sekadar lulus jew... 2 bulan, 2 bulan... woo.... hope lagi, agar pentadbiran kampus aku bayar elaun, claim cepat sikit... duit dh susut dh nih,...xkan nk guna duit koleksi..hohoooo.....

3 comments:

  1. duit koleksi jangan kaco bekok.....rugi2 nanti...huhu

    ReplyDelete
  2. hehe... terpaksa... xpe, jual apa yg rasa berbaloi....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan