Tuesday, June 08, 2010

Sambung cerita...

arini aku pegi ke rumah blogger ..... http://azricollection.blogspot.com/ datang menziarah dan beli2 sikit barang... sebab firstime aku pun memborong... hehe.. dapatlah apa yg dihajati... beli gak plastik cover untuk buh banknote nih, berbaju lah sikit duit2 kertas aku ngan coins..kalo tak bugil jer....woo....

2 bgkus abis... mybe... 50+50 banknote aku.. woo..banyak... esok kena beli lagi kot dari Abg Azri... @ http://azricollection.blogspot.com/ ermm.. dikesempatan nih aku nk ucapkan berbanyak terima kasih kepada Abg Azri dan isteri..kerana sudi meluangkan masa ngan aku , siap kasi give lagi... duit syiling petak n keris... wooo suka oo... apapun, belian nih berbaloi sbb kos penghantaran di kecualikan...kui2.. (jimat sikit, puas tgk banknotes)

antara siri singget yang terawal.. Yang paling atas tuh, siri first, bapak aku kasikan... hadiahkan aku sebab aku rajin kemas rumah.....huwawawa,.

nih bahagian belakang duit3 singget tuh, xde cetakkan no prefix..

pastu... siri seterusnya...siri singget.. singget jenis nih kourang mesti penah tgk kan, haa... yang HH tuh bapak aku kasik, sebab aku rajin basuh pinggan mangkuk... yang atas tuh, aku dapatkan dari makcik aku..... sorg casher bank,...

bahagian belakang duit kertas neh... ada pic TUGU NEGARA.. haa..

seterusnya... duit singgit.. singgit lah... sebab special? sebab... xde benang keselamatan.. without security benang... haha.. xsangka lak leh dapat duit cmni... tapi kategori VF lah,...

sama gak... ada tugu........

seterusnya....... saploh Zeti Aziz.... kesnya.. duit nih duit awal... sebab xde jalur keselamatan.... ada 2 keping je dalam simpanan... 1 dapat time cucuk kat ATM, 1 lagi tukar ngan mak aku...

nih bahagian belakang duit tuh, sama gak ngan duit saploh skrg... kepada kourang kat luar sana, kalo jumpa duit cmnih jangan lak ingat duit palsu...hooohoo... ok?

3 keping saploh nih, aku beli kat Abg Azri or http://azricollection.blogspot.com/ pagi pagi Isnin (semalam) ... special woo... hehe.. bagi aku lah special... sebab aku xde lagi duit cmnih... ingat pasnih nk wat siri saploh hinggit lah... dh kompiden dh nih... nk ceburi hobi duit nih sungguh2.. hehe..

bahagian belakang duit neh... haa.. puas2... pasnih ada modal lebih bolehlah buru yang UNC pulak... asyik yg kerenyuk je dapat..hehe..

banyak lagi banknotes yang aku borong... x pe.. nnt aku pos lagi........ bukan apa, nk pos kena scan satu2.. tuh jadi malas tuh... hehhehehehe. kepada mmber2 kat luar sana, kalo nk beli, meh beli kat http://azricollection.blogspot.com/ , harga special punya kasik...... hehe..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan