Friday, July 16, 2010

FDC 15 Julai 2010


arini dah 16 Julai 2010...

kesnya aku semalam SMS
Sabri @ http://mgmsabrinumismatik.blogspot.com/,
tanya pasal FDC... uih.. rhupenya ada keluaran.. apa lagi arini ptg pas sekolah aku pun berkejar ke Pejabat Pos... nasib baik ada lagi FDC, cuma folder yg RM5.50 tuh dh hbs... alahai... setem pun dh tak banyak...

aku sempat amik 3 set FDC lengkap setem, pastu 11 sampul FDC kosong.. yelah lagipun hage 30sen pun... cuma yg tak best brochures lak xde...sama kes ngan FDC Tarif Baru.. hurm..save bajet ke Pos Malaysia skrg neh?

Balik2 je maktab, mmber seangkatan pulak nak.. alahai...xpe, janji kourang sama hobi ngan aku, aku tolak lah jugak... mmber aku, Apple n Poon.. Poon nih budak baru lagi, xpe..semaikan hobi, luangkan masa... kui2.. yang tinggal suma neh..

ini pun yang fullset FDC ngan setem tinggal 1 aja.. Ustaz Mat Hanis pulak nak... nasib baik beli banyak tadi... yang lebih FDC kosong je lah...

ada setem 60sen, 70sen, 80sen... maka + ngan 30sen sampul = RM 2.40

ushar sikit setem.. 3 keping je kali nih
berlainan ngan FDC Tarif Baru arituh..

kali nih cop kat hujung bucu lak, ikot uncle yg kt pjbt pos tuh.. dia wat cmtuh, aku pun nk wat cmtuh...

1 comment:

  1. salam,
    waqi dpt gak habitat terancam ni kan...
    Sab x tau dpt ke x...
    ada masa free akn ke pjbt pos juga...
    skrg bz dgn writing journals.huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan