Monday, July 12, 2010

$10.00 Sa-Puloh Watermark Agong

$10.00 Sa-Puloh Watermark Agong 1967-1972

kalo kourang nak tahu, note nih......adalah lagenda bagi setiap pengumpul koleksi antik mahupun pengumpul banknote... turut menjadi sasaran dari golongan tarik duit dan bomoh..

kenapa?

sebab kepala agong tuh, patutnya kalo duit / note yang ori ada kepala harimau... ikot pengalaman aku skrg ramai yang cari imej agong... skrg pulak kecoh kepala NAGA..haha..

pasni kepala apa lak? kepala amoi...

tepuk dada, seluk poket.. hanya teknologi mampu untuk menciptanya...

11 comments:

  1. nak seratus keping.. lalala~~~

    ReplyDelete
  2. dh lah tu...replacement tu...
    waqi ada ker wang nih?
    dasyat...

    ReplyDelete
  3. Orang tua-tua kata ini duit Bunian... Kalau tanya orang bank, dia kata duit palsu... Bro ada simpan ker... kalau ada sila hubungi saya 0139730739... Saya berminat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada duit sa puloh mcm di atas hubungi 0177527986#syafiq area bukit sentosa rawang selangor

      Delete
    2. Sy ad klw awak minat sila call 0182959326

      Delete
  4. mcm best jer duit ni.. ada stock lagi tak? klu ada .. aku nak beli.. brapa u buka harga. hee

    ReplyDelete
  5. sy setuju ngan wan mohammad.. mmg duit ni bunian yg kuarkn untuk mereka mmbeli di alam kita pada zaman2 dulu.. zaman dulu2 mner de lg alat nk scan2 duit ni.. ade berpuloh keping jgk yg terlepas ke alam kita ni.. ader materialnya asli dan disahihkan oleh bnm dan buat mereka garu kepala. dan ade jgak jga yg tebal sedikit kerana ianya dibuat oleh kulit kijang putih. skrg bunian2 ni nak ambik blik brang2 yg mereka tercicir.. samer jgk syiling 50 sen 1975 dan 1976. ade yg dh dibawa ke bnm dh materialnya mmg asli.. tp xderkan siri keluaranya.. sy pun ader sekeping duit sa-puloh agong ni. barang mmg masuk mmpi.. terpulang kepada individu tu sendiri sebenarnya... ni sekadar pendapat sy..

    ReplyDelete
  6. sape ada call saya dan sy boleh bagi RM500K janji ori call 0177747064

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ade 1 duit mcm ni.....kepala rimau? kalo minat bgtau sy k 0177690015

      Delete
    2. Saya ada duit sapuloh sprt di atas area bukit sentosa rawang selangor tuan boleh lihat call 0177527986

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan