Thursday, July 08, 2010

Error? Yeker?


First kita kena tahu, jumlah syiling Malaysia x penah nk genap.. nombor berangkai... Ke-2 lak, syiling Malaysia xde gantian... (betoi x?)

bila aku borak2 balik ngan member2 yang sekepala ngan aku, diorang cakap syiling error tak special mana pung... aku hairan, yeke... isk.. agak2 special ke x ek... adakah syiling cmnih mudah dijumpai dalam urusan seharian.. seluk poket leh dapat cmnih?

erm.. aku leh akui mudah jugak nk dapat coin cmnih, cuma kena rajin berusaha... TUKAR syiling Rm50 ke Rm300... HAA..belek lah puas-puas....

20 SEN
tak jelas tahun + tulisan BNM



10 SEN
yang mengkhurutu..
cam zink... lain dari yang lain..

Apapun, aku simpan... dah nama pun hobi... satu penghormatan kepada masa lapang yang membawa kepada kepuasan.... piweetttt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan