Wednesday, September 29, 2010

ERT atau Teknikal?

LETIH-LETIH... kepala serabut berpusing....

kali ni out topik sebab entri nih kisah aku ngan pengajian... sapa sapa yg nak tau, aku skrg dok kat kolej lagi.. IPGM Tun Hussein Onn, Batu Pahat.. (belom kerja lagi maa) dah terlepuk kat 9 sem dah... skrg dalam usaha menghabiskan 2 sem lagi pengajian... cilako punya lamaa..

inilah gambaran apa yang telah dan sedang dilalui dalam semester 6 Dgre aku nih.... esok luasa kena hantar asgmnt masakan.. khamis ada trial memasak... esok minggu kena lak amali... perh.. ~~ keluhan sorang cikgu K.Hidup............

indah rhupe dari rasa...hakhakhak...
(sekali pandang cm kat hotel 5 star pulak..)

aku pun xpaham apa yg lect aku nak... buat lah apa yg dia suruh..hahahak...

bakal guru Ekonomi Rumah Tangga..piweett..

tong-tang-tong-tang..

sana bikin, sini bikin..lupa lak periuk kat dapur..


sekian.............~~

2 comments:

  1. wowm belajar masak tu.
    nnti bgi sab rasa.

    ReplyDelete
  2. hurm..lapo lak tgk mknn warna wani ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan