Friday, October 29, 2010

FDC 24 Oktober 2010 - WARISAN NEGERI PAHANG DARUL MAKMUR

ASSALAMMUALAIKUM
dan
SALAM SEJAHTERA....

alkisah, lama sungguh aku x update blog ku ini... sebab xde idea dan kekangan masa yang tidak menentu.. jadi, bila ada masa lapang nih, sempat lah aku update... meh meh tengok... FDC sempena ulang tahun kelahiran Sultan Pahang....

FDC ni dikeluarkan tanggal 24 Oktober 2010... waa.. aku sempat gak sambar 1 set...

1 set FDC lengkap berharga RM2.70
mempunyai setem RM1.00+RM0.80+RM0.60

ni pulak bahagian belakang sampul... sampul cm biasa 1 - 30sen

disebabkan xde booklets, jadi aku amik lembaran keratan setem.. 4 keping berserta dengan sisipan tepi... kautim ngan akak pejabat pos... ni setem 60 sen

ni pulak setem RM1.00

ni pulak setem 80 sen..

x lupa aku sambar sampul FDC kosong... wat simpan2..

lawa siooott....

ni pulak brosure yang ada dalam sampul..

disertakan dengan keterangan setem dan fakta..


2 comments:

  1. salam..folder dah habis... pjbt pos batu pahat sedia 5 set folder aja...untuk dijual..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Menjana Kawangan